.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سفر به استان مازندران عنوان کرد ؛
وزیر بهداشت: به مازندران سفر نکنید/ نگران شیوع گسترده کرونای انگلیسی هستیم
شمال نیوز : وزیر بهداشت با درخواست از مردم ایران برای عدم سفر به مازندران در ایام نوروز گفت: سفر اصلی‌ترین مولفه جابه‌جا کننده بیماری کرونای جهش یافته‌ است ، هنوز ویروس کرونای جهش یافته به بسیاری از مناطق استان مازندران نرسیده است ،اجازه ندهیم گرفتار این بیماری شوند ....
وزیر بهداشت: به مازندران سفر نکنید/ نگران شیوع گسترده کرونای انگلیسی هستیم

شمال نیوز : سعید نمکی  در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۸۰ تخت‌خوابی شهیدرجایی بابلسر با اشاره به تحریم‌های ظالمانه پزشکی ایران توسط آمریکا اظهار کرد: امسال مردم ایران با وجود دشواری‌های حاصل از تحریم‌های ظالمانه آمریکا، با بیماری کرونا نیز روبه‌رو شدند و در شرایطی با این بیماری مقابله کردیم که خزانه خالی برای مقابله با آن داشتیم.

*با خزانه خالی به مقابله با کرونا پرداختیم

وی افزود: درصورتی که سایر کشورها از خزانه‌های پرباری برخوردار بودند، ایران برای تهیه ماسک و لباس کادر درمان به مشکل خورده بود اما با عنایت پروردگار،  همدلی، همراهی مردم و هدایت مقام معظم رهبری توانستیم مشکلات کشور را پشت سر بگذاریم.

نمکی با قدردانی از نیروهای مسلح ، بسیج و شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد: پس از ۵۵روز واردات ماسک به تولیدکننده ماسک و با سرعت به یک صادر کننده ماسک در جهان تبدیل شدیم.

وزیر بهداشت با اشاره به طرح شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: تمام دنیا بر این باور بودند که ایران در آمار مرگ کرونایی بالای یک هزار نفر در روز خواهد رسید اما با تلاش کادر درمان و اجرای طرح شهید سلیمانی، شمار مرگ‌ها در کشور دورقمی شد که در مقایسه با سایر کشورهای دنیا که گرفتار این بیماری منحوس شدند افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است.

نمکی با ابراز نگرانی از بیماری جهش‌یافته کرونا گفت: این ویروس جدید جهش‌یافته در کمترین زمان توانست کشور انگلیس با داشتن یکی از قدرتمندترین زیرساخت‌های نظام سلامت جهان به زانو درآورد.

وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: حتی یک بیمار کرونایی در پیک اخیر کرونا در خوزستان پشت درب بیمارستان سرگردان نشد اما هنوز شاهد مرگ‌های دورقمی در کشور هستیم.

نمکی با درخواست از مردم ایران برای عدم سفر به مازندران در ایام نوروز عنوان کرد: سفر اصلی‌ترین مولفه جابه‌جا کننده بیماری کرونا جهش یافته‌است و هنوز ویروس کرونا جهش یافته در بسیاری از مناطق استان مازندران نرسیده است و اجازه ندهیم گرفتار این بیماری شوند.

جلالی گفت: این بیمارستان عمومی دارای بخش‌های جراحی، داخلی، عفونی، نورولوژی و ارتوپدی، اورولوژی، چشم، پوست، زنان و زایمان و کودکان خواهد بود.

وی افزود : این بیمارستان در کنار بیمارستان تخصصی درمان سرطان شهید رجایی یکی از مجهز ترین بیمارستان های شمال کشور ساخته می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.